Orion

På avdelningen Orion finns vår kväll, natt och helgomsorg för ditt barn när du arbetar obekväma arbetstider. Hos oss får ditt förskole- eller fritidsbarn en trygg vistelse tillsammans med personal som har lång erfarenhet.

Kväll/natt/helgomsorg för ditt barn när du arbetar obekväma arbetstider.

På Orion arbetar Anneli, Razieh och Samira och de har erfarenhet inom omsorgsverksamheten.

Här får varje barn en trygg omsorg på kvällar, nätter och helger. Du som förälder ska känna dig trygg när du lämnar ditt barn hos oss.

Vi anpassar verksamheten till åldern på barnen (1-12 år), antal och intressen. Vi äter tillsammans, går på utflykt, leker, pysslar och myser.

Öppettider på Orion

Vi har öppet årets alla dagar men anpassar öppettider, personal och mat efter antalet barn.

Vardagar: måndag-fredag 18:30-06:30

Helger: fredag-måndag 18:30-06:30

Kontakta oss på Orion

018-727 55 52

0725-84 84 43

Det finns telefonsvarare där ni kan lämna meddelande eller skicka sms så hör vi av oss så snart som möjligt.

Kontakta chef

Björn Hast

Ansök till Orion

Ansök till Orion kväll, natt, helg

Du ansöker hos antagningsenheten på Uppsala kommun.

E-post: antagning.forskola@uppsala.se

Läs mer på uppsala.se